مهربون

مهربان باش و عاشق ... این گونه دنیا جای بهتری می شود .

مهربون

مهربان باش و عاشق ... این گونه دنیا جای بهتری می شود .

کنیز ملکه مصر

واسه محمد و مینوی عزیز که این مدت به یادم بودن ...

کتاب که زیاد دست گرفتم اما خوب نمیدونم چرا این مدت نشد بیام و خیلی هم دلم تنگ شدم واقعا ...

(کنیز ملکه مصر) داستان تاریخی به ترجمه ی ذبیح الله منصوری...

داستان کلئوپاترا ملکه ی مصر از قول کنیزش شرمیون هستش و فوق العادس ...

یعنی باید بگم از وقتی این کتابو خوندم گفتم حتما باید برم مصرو ببینم

به قول بابا که میگه باباجون تو دیگه کتاب نخون

به هر حال من بیشتر از اینکه جذب داستان و وقایع تاریخیش بشم از محیط و فضای متمدن کشور مصر خوشم اومد اگرچه که خود ترجمه ی کتاب و توانایی آقای منصوری واقعا قابل ستایشه .




من اوووووووووووومدم

بعد یه تاخیر یه ماهه فک کنم

سرم شلوغه دیگه

خیلی دلتنگ همه ی دوستام هستم و امروز به همتون سر میزنم

دوستون دارم ... یه عالمه