مهربون

مهربان باش و عاشق ... این گونه دنیا جای بهتری می شود .

مهربون

مهربان باش و عاشق ... این گونه دنیا جای بهتری می شود .

وجدان بیدار ...!

 چند روزی مامان رفته سفر ، البته نمیشه گفت سفر. رفتن دنبال کارای دفاعیه ، البته مام میریم تا چن روز آینده اما خب فعلا تنهاییم ...

یه خورده کاری تر از قبل شدم ، سرم شلوغه دیگه .   

... واقعا مامانا که نیستن خونه چقد سوت و کوره ...  

امروز نشستم کلی search کردم قالب وبلاگو عوض کنم  این آخراش دیگه واقعا خسته کننده شد ، حالا نمی دونم خوب شده یا نه..( حتما نظر بدین ) البته خودم زیاد راضی نیستم ازش اما خب تنوعه دیگه !    

 آهان یه چیزه دیگه ، این چند روز کلی خبر خوندم در مورد مردم سومالی ... چقد غم انگیزه . خیلی متاسف شدم ... همه جا صحبت اوناس ... خیلی از کشورا کمکاشون رو ارسال کردن ، وجدان آدما هنوز هم بیداره (جای خوشحالی داره ) کمپای زیادی هم دایر شده واسشون ...

به هر حال خواستم بگم  اگه کاره دیگه ای ازمون بر نمیاد حداقل  دعا کردن در حقشونو از یاد نبریم ...

نظرات 3 + ارسال نظر
همسایه دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:14 ب.ظ http://minoom.blogsky.com

سلام
تا زمانی که آدم های خوش قلبی مثل شما هست جای امیدواری هم هست
قالب نو هم مبارک
محمد و مینو

قربون شما عزیزم
خیلی خوشحالم کردین
امیدوارم بازم سر بزنین وباعث افتخار باشین برام
پاینده باشید

مرضیه جونی سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ب.ظ http://www.doosi.blogsky.com

سلام عزیزم
قالب وبلاگت زیباست.یه رنگی هست که به ادم انرژی میده.عالیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
ممنون سر زدی

مرسی عزیزم
ممنون از تو
توهم به من انرژی دادی

فائـزه سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ب.ظ http://f-h.blogsky.com

آره مامانا که میرن سفر ما دخترا یه خورده مسئولیت پذیر تر میشیم!
به نظر من اگه قالبت رو عوض کنی خیلی بهتره آخه مشکی دل آدم میگیره...

سلام عزیزم
مرسی از لطفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد