مهربون

مهربان باش و عاشق ... این گونه دنیا جای بهتری می شود .

مهربون

مهربان باش و عاشق ... این گونه دنیا جای بهتری می شود .

خدای مهربونیا ... تویی اول و آخر همه چیز

 وااای خدای مهربونم َ  فقط میخوام بگم خیلی دوست دارم . تو برزخ موندم نمی دونم این چه شرایطیه که توش اصن نمی تونم بفهمم درست و غلط چیه ... 

فقط به درگاهت واسشون دعا می کنم َ خودت اون چیزیو که صلاحه پیش بیار 

نذار چوب ندونم کاریا رو بخورن  

دوستای من این روزا بیشتر از هروقتی به دعای تک تکتون نیاز دارم َ کی میدونه چی میشه ؟ اما مطمئنا با دعا کردن خیلی از اتفاقا حداقل به تاخیر میفتن ... تورو خدا دعاااا کنین ... خیلی زیاد 

... این دیگه چه تابستونی بود ...

 

میرم تا تو آروم شب ها چشمات بسته شه

دیوار اتاقت از عکسم خسته شه

میرم تا بارون منو یاد تو نندازه 

میرم یه جای تازه 

میرم یه جای تازه 

میرم با چشمای خیس و قلبی بی گناه

میرم حتی نمیندازی به من یک نگاه 

هرجا میرم اما بازم یادت میفتم 

اینو به همه گفتم 

اینو به همه گفتم

میرم َ جای من اینجا نیست

عشق تو زیبا نیست

رویا نیست 

میرم َ جایی که دریا نیست

اسم تو رو ما نیست 

غوغا نیست  ...

 

... 

...

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ب.ظ

سلام سیما من هم تورا خیلی دوست دارم.
(خدا)

مرسیییییییییییییییییییییییییییی خدای مهربونم
تو کدوم فرشته ای که اصلا خودتو معرفی نکردی
واقعا ممنونم
روحیه دادی بهم تواین وضع
خیلی خیلی
ممنون

مرضیه جونی سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ب.ظ http://www.doosi.blogsky.com

سیما جون چه خدای خوبیییییی
بی نام ونشون

توهم که هستی مرضیه جونم
آره دیگه‌.
واسه همینه که عاشقشم ...
همیشه به موقع یه نشونه داره که واسم بفرسته .

شبنم چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


منم نمیدونم کاری که میخوام انجام بدم درسته یا نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد