مهربون

مهربان باش و عاشق ... این گونه دنیا جای بهتری می شود .

مهربون

مهربان باش و عاشق ... این گونه دنیا جای بهتری می شود .

گاهی ُ چقدر دلگیر میشوم !

خیلی سخته روز و شبتو به امید شنیدن بهترین خبرا یا لااقل خبرای بهتر بگذرونی اما هیچ خبری ازشون نشه .

خیلی سخته دلت تو سینه واسه هزارمین بار بشکنه و هیچ شونه ای نشه تکیه گاه گریه هات ...

سخته چشات بشن پر اشک و فقط تلاش کنی اشکات رسواگرت نباشن ... ناامید باشی اما دائم به خودت تلقین کنی همه چیز درست میشه و حق ندارم ناامید باشم...

خیلی سخته رنگ روزات بیشترین تغییری که پیدا میکنه تو طیف تیره ترین ها باشه ...

چقدر سخته که نفس کشیدن برات سخت شه و فقط بخوای بزنی زیر هق هق گریه ... اما نشه ُ نتونی فقط چون باید مواظب اطرافت باشی ............

چقدر سخته که اطرافت هیچ کسیو نبینی که مثه خودت  فکر کنه ُ مثه خودت ببینه ُ مثه خودت بخنده ...درکت کنه. و چقدر سخت تره حس کنی اون کسایی که مثه خودت فکر میکردن... تنهات گذاشتن .

... امروز حالم اونطور که باید باشه نیست ُ اونطور که دلم میخواد نیست ...چقد دلم میخواد امروز برم حرم

وقتی با خودم فکر میکنم می بینم وااای که چقد از روزای عمرمو فقط گذروندم ... فقط گذروندم ُ و چقدر سخت میشه که تو دنیای خودتم خیلی چیزا دست خودت نیست ... حتی دنیای من که خیلی کوچیکه ُ دنیایی که ترجیح دادم خیلی وقتا  پر بشه از تنهایی و نمی دونم انگار تو تنهایی آدما بازم چیزایی هست که باید فقط اسمشو گذاشت جبر ... وای که این حال و روز چقدر گریه داره... چقدر گریه داره .

...

...

... و من اشک می ریزم به وسعت تمام تنهایی ها



نظرات 5 + ارسال نظر
ر.جنکی سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ http://fly.blogsky.com

سلام.
همینه دیگه مورفی هم تو قوانینش اینو میگه.
همیشه وقتی منتظر چیزی هستیم اتفاق نمیوفته

فاطمه اختصاری سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:34 ب.ظ http://havakesh14.persianblog.ir

وبلاگم به روز شده است
با لینک دانلود رایگان یک کتاب فوق العاده
و یک عکس
یادگار کسی که تو نیستی!
.
کنار پنجره ای زیر آب منتظرم
[گل]

مرسی واقعا دوست خوبم
خوش اومدی

سینا سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:49 ب.ظ http://sina-kh.blogfa.com

سلام به دوست خودم چطوری؟؟؟؟؟ مطلبت خیلی جالب بود
راستی آپم بدو بیا و به سوالم درباره بچه توی ....... جواب بده منتظرتم
بای بای [بدرود]

سلام
امروز بهترم
مرسی که اومدی
خوب باشی ...تاهمیشه

فاملـی جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ق.ظ http://f-h.blogsky.com

وای خدای من! انگار این حرفا رو من نوشتم! کاملا حستو درک میکنم احساس این یک ماه اخیرم رو تو یه جوری توصیف کردی که حالا که حال و روحیه م یه 8-7 روزیه عوض شده ،خوندم، دلم به حال خودم حسابی سوخت.
گاهی وقتا آدم باید تنها ،تماشاچی باشه ..نه اصرار کنه واسه ی بدست آوردن چیزی، و نه ناشکری کنه...
سخته، ولی میگذره ... سیمای مهربون :*

مرسی عزیزم
وامیدوارم

دوست شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:46 ب.ظ

سلام
الان با تو خدا حافظی کردم هیچی نمی تونم بگم دلم گرفته احساس می کنم ................. ...
خواستم چیزی بگم اما نشد شاید اگه یک دلیل برای حرف زد داشته باشم هزار دلیل برای نگفتن شاید مثل ....

سلاااااااااااااااااام مریم جان
من همین الان کامنتو دیدم
الانم پیشم نیستی عزیزم
امیدوارم دلت از من نگرفته باشه
...
راستی کارت دانشجوییتو که خودم گم کرده بودم رو پیدا کردم
گوشیت که خاموشه
پیدات نمیکنم
گفتم این خبر خوبو بذارم اینجا
اگه پیدا نمیشد خودمو نمی بخشیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد