مهربون

مهربان باش و عاشق ... این گونه دنیا جای بهتری می شود .

مهربون

مهربان باش و عاشق ... این گونه دنیا جای بهتری می شود .

دل نوشته

روزهای آخر اردی بهشت را هورت می کشم...

چقدر زیبایی میهمان این روزهایم شده است ؛اصلا اردی بهشت ها همیشه برایم زیبا بوده اند اما این بار ... زیباتر از همیشه

چقدر رنگ این روزها را دوست دارم و چقدر بی تاب می شوم گاهی ...

نگاهم را دوخته ام انتهای آسمان ... چقدر خوب می شود اگر خدا را ببینم و آن جا در حجم بی پایان زیبایی اش غرق شوم و به راستی که تنها , تنهای تنها خودش می داند وسعت دوست داشتنم را...

این بار اگر ببینمش به او خواهم گفت ...

به او خواهم گفت وقتی که نبود شاید هم بهتر باشد بگویم وقتی که نمی دیدمش چقدر چقدر چقدر ....

به او از روزهای زیبای زندگی ام خواهم گفت, از همین روزها , همین روزهای گرم پر ازاحساس...همین روزهای دوست داشتن های بی پرده ...

...

آسمان این روز هایم آبی آبی ست و درختان این حوالی سبز سبزند و آدم های قصه ی من مهربان مهربان و من چقدر همه این ها را دوست دارم ...چقدر دوستشان دارم .








نظرات 2 + ارسال نظر
لی لا شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ب.ظ http://halogen1983.blogfa.com

سلام عزیزم.
قربون محبتت. بابا هم بهترن خداروشکر.
راستشو بخوای من تو قرنطینه کنکورم که نیستم...2تیرماه کنکور بدم انشالله و با یاری خدا حیاتی باشه میام حتما.
خوشبحالتون اردیبهشت بهشتی دارید، اردیبهشت ما اردیجهنمه !

http://leilaamiri.blogsky.com/

قربونت برم لیلای عزیزم
واسه بابا خوشحالم
خیلی زیاد
خدارو شکر
هر روزمون بهشته عزیزم البته اگه ایمانی باشه ونگاهی درست به زندگی
به خدا میسپرمت ومنتظر خبرای خوب هستم عزیزم

دوست یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام
می دنی اردیبهشت ماه ماه منه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد