مهربون

مهربان باش و عاشق ... این گونه دنیا جای بهتری می شود .

مهربون

مهربان باش و عاشق ... این گونه دنیا جای بهتری می شود .

یه احساس ملس ...

روزای قشنگ پاییزی تند و تند میگذرن و من محو این همه زیبایی میشم ...چقد این روزا قشنگن... مهم نیست که من توی وجود خودم درگیریا و دل مشغولیای خاص خودمو دارم مهم اینه که ذات این روزا قشنگه و هیچ چیز نباید احساس این زیباییو از من بگیره...

 احساساتمو کنترل میکنم گاهی وقتا خیلی سخته فریاد نزدن و تو وجودت خفه کردن اما خوب خیلیم بد نیست ...

یاد گرفتم هرچقدر که احساساتم باعظمت و صادقانس نباید ایجاد توقع کنه ... این توقع دوست داشتنو از بین میبره و وجود آدمو خالی میکنه

راستش این روزا حالم خوبه ... به یه نتیجه ی بزرگ رسیدم و تصمیممو گرفتم ...آخه تصمیم گرفتن بعد از یه مدت طولانی اونم یه تصمیم منطقی گرفتن به نظرم خیلی خیلی خوبه

وجودم شده پر از احساسات و منطقی که همدیگه رو نقض میکنن اما اینبار تصمیم گرفتم منطقو انتخاب کنم آخه یه درس بزرگ گرفتم و فهمیدم که منطق احساس آدمو حفظ میکنه ...اما اگه فقط و فقط فرمانروایی احساسو بپذیری خیلی زود می بینی که از اون همه احساس قشنگ چیزی نمونده و فقط یه خاطره ی بد با یه عالمه قضاوت اشتباه تو ذهنت تلنبار شده ...یادمون بمونه که اجازه نداریم متنفر باشیم

...

من پر از حس دوس داشتنم... پر ازعشق...پر از آرزوهای رنگارنگ و آسمونی ...اینارو همیشه با خودم دارم و هیچکدومشون رو فراموش نمیکنم ...هیچوقت فراموش نمیکنم...فقط گاهی باید گذشت ...برای بهتر شدن باید گذشت و ایمان دارم که لبخند بازم مهمون روزامون میشه...و خدای مهربونیای بی نهایت تا همیشه نگهدارمون خواهد بود ...



نظرات 1 + ارسال نظر
نیما یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:33 ب.ظ http://nimani.blogsky.com/

زیبا و پر از صداقت!
امیدوارم همیشه مثبت اندیش و شاد باشین!

مرسی که سرزدی
ممنون ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد