مهربون

مهربان باش و عاشق ... این گونه دنیا جای بهتری می شود .

مهربون

مهربان باش و عاشق ... این گونه دنیا جای بهتری می شود .

یه دنیا خوشحالی

یه خبرخوب....!!!!!

شاید شنیدن خبر خاله شدن واسه هر کسی یه دتیا ذوق وشوق میاره

واسه منم همینطوره ...

کلی ذوق دارم... تازه اونم بعد از شش ماه

دیگه خیلی سورپرایزه که تازه با دیدن شکم خانوم بفهمی قراره خاله شی...

این چن روزم که مااومدیم تهران و من اخرهفته ی مشهدو کامل پیچوندم

احساس میکنم به اینجا بودن نیاز دارم واسه همین دیگه بی خیال این دو سه تا کلاس شدم ...

خلاصه اینکه ابنجا هوا خیلی خوبه و حال منم زیادی خوبه خداروشکر ...

آرامشو احساس میکنم و خدارو بابتش شکرگزارم...

..............................................


خدای خوب من ...

همیشه بت اعتقاد داشتم و آرامشیو که بم میدیو با همه ی وجود حس میکنم ...

ازت ممنونم بابت همه چیز ...

کاش روزام پر شه از یاد تو...

کاش دنیام پرشه از با تو بودن...

نظرات 5 + ارسال نظر
سرگردان عشق دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ق.ظ http://www.horrast.blogfa.com


به وبلاگت نظر کردم کم و بیش
بدیدم حال زارت با دلی ریش

دوست پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:09 ب.ظ

شوخی نکن
من قلبم ضعیفه
جدی جدی داری خاله می شی؟
تبریک فراوان
نمی دونم چی بگم


آماردا غافل یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ق.ظ

مبارک باشه خانم اما عجب خواهر تو داری داری

عادل دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ق.ظ http://darzikola.lxb.ir

سلام خاله شدنت پیشاپیش مبارک وبلاگت قشنگه منم منتظرم سر بزن لطفا

همسایه دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:39 ب.ظ http://minoom.blogsky.com

سلام
مبارک باشه
تبریکات ما رو بپذیر
امیدوارم کاکلش زری باشه
محمد و مینو

مررسییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد