مهربون

مهربان باش و عاشق ... این گونه دنیا جای بهتری می شود .

مهربون

مهربان باش و عاشق ... این گونه دنیا جای بهتری می شود .

پنجره را باز میکنم ...

پنجره را باز میکنم .... 

مگر میشود؟؟ 

تو به من بگو... مگر میشود این هوا و این روزها تو را به خاطرم نیاورد ...؟!

توبه من بگو کجای این زندگی جاماندی یا جاماندم که روزهایم بوی تنهایی محض  گرفته .... 

... به من بگو زیر کدام آسمان نگاهت را از من گرفتی ک دیگر هیچ کجا ,هیچ کجای این دنیا گرمای دستانت را ... 

از روزهای عاشقانه مان تو برایم بگو ... تنها تو برایم بگو....از روزهای خاطره بازی های دور .... از نگاه ها... نگاه های همیشگی ات ....  تنها تو برایم بگو ... 

...

میروم تا شاید در انتهای تمامی جاده های دنیا بیابمت ... شاید در انتهای آرزوهای زیبای همیشگی ام ,شاید همان جایی که هر روز و هر لحظه برایت خالی گذاشته ام  .... 

... 

شاید این بار بیابمت ....

نظرات 2 + ارسال نظر
همسایه جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:04 ب.ظ http://minoom.blogsky.com

زیبا بود
قالب جدیدت مبارک البته جدید برای مایی که کمتر سر میزنیم
موفق و شادتر باشی
محمدومینو

majid شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ق.ظ

نه کسی منتظر است نه کسی چشم به راه
نه خبال گذر از کوچه ما دارد ماه
بین عاشق شدن و مرگ مگر فرقی هست!؟
وقتی از عشق نصیبی نبری غیر از آه...

بین عاشق شدن ومرگ مگر فرقی هست ؟
وقتی از عشق نصیبی نبری غیر از آه...
...
فوق العاده بود ,مرسی ازت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد